Facebook hozzászólás
252

Jó évet zárt a hüvelygyűrű

A tavalyi év integrált, HPV elleni védőoltást is népszerűsítő kampányának köszönhetően a teljes lakosság körében 7%-kal, a 2015-ben kiemelt célcsoportnak számító 15-19 éves korosztályban pedig 22%-kal nőtt a hüvelygyűrű ismertsége.

Kimagasló eredményeket produkált 2015-ben az MSD Pharma Hungary Kft. által forgalmazott hüvelygyűrű: a teljes lakosság körében 7%-kal, a 15-19 éves korosztályban pedig 22%-kal nőtt a termék ismertsége, és jelentősen bővült a piaci részesedése is. Az amerikai székhelyű vállalatot 2013 óta a FLOW PR segíti a vényköteles fogamzásgátló népszerűsítésében, az ügynökség integrált kampánnyal támogatja az értékesítést.

Egyre népszerűbb a fogamzásgátlásnak ez a módja Kép: Pixabay

A hormonális fogamzásgátlók hazai piacát továbbra is a tablettás fogamzásgátlók uralják, de a legnépszerűbb módszerek listáján 2014 óta a hüvelygyűrű is szerepel. A FLOW PR 2013 szeptemberétől segíti az MSD Women’s Health divízió termékeinek kommunikációját, többek között a fogamzásgátló termékekét is. A megbízás kezdete óta nemcsak az öt vezető fogamzásgátló termék közé került a hüvelygyűrű, de a forintértékesítési rangsorban a 2012-es ötödik helyről a másodikra ugrott.

A tavalyi év integrált, HPV elleni védőoltást is népszerűsítő kampányának köszönhetően a teljes lakosság körében 7%-kal, a 2015-ben kiemelt célcsoportnak számító 15-19 éves korosztályban pedig 22%-kal nőtt a hüvelygyűrű ismertsége. A FLOW PR új megvilágításba helyezte a fogamzásgátlás témáját, és hagyományos sajtóesemények helyett alternatív nőgyógyászati fogadóórákkal keltette fel a média érdeklődését.

Kinek veszélyes a fogamzásgátló szedése?
A fogamzásgátlók szedése veszélyeket is rejthet, hiszen egyes esetekben a szedésük nem javasolt, mivel komoly gondokat is okozhatnak, köztük trombózist, vagy magasvérnyomást. A témában dr. Lőrincz Ildikó, a Nőgyógyászati központ szülész-nőgyógyásza van a segítségünkre.


Facebook hozzászólás
További cikkek

Hozzászólás zárolva.

GASZTRO

KUL-TOUR

1 / 158

ÉLET-MÓD

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne heti hírlevelet kapni a témában, vagy értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!