Facebook hozzászólás
419

A férfiak nem sajnálják a pénzt, ha a kedvesükről van szó

Több mint 91 ezer forintot költ karácsonyi ajándékra az európai férfiak 30 százaléka, míg a nők csupán ötöde ad ki ekkora összeget – derül ki a karácsonyi ajándékvásárlási  szokásokat vizsgáló, tíz európai országban végzett kutatásából.

A nők majdnem háromnegyede figyeli az akciókat Európában , a férfiaknak csupán 58 százaléka számára fontos a legjobb ár–érték arányú termék – állítja az Intel Európa számítástechnikai cég elemzése.

A férfiak többet költenek, mint a nők, de kevesebb, akit megajándékoznak – Kép: Wikipedia

A férfiak által vásárolt legdrágább ajándék átlagosan közel 40 ezer forinttal kerül többe, mint amennyit a nők a legdrágább ajándékra áldoznak. Ugyanakkor a költségek jelentős részét a férfiak 52 százaléka partnerére szánja, miközben a hölgyeknél ez az arány megoszlik partnerük és gyermekeik között – adta hírül az MTI. . A megkérdezettek 71 százaléka mondta azt, hogy előre meghatározza mennyit fog költeni, ennek ellenére mintegy 30 százalékuk mégis rendszeresen túllépi a tervezett keretet.

Legyél egyedi! Ne az utolsó pillanatban vásárolj idén!
Az öreg kontinens lakóinak több mint háromnegyede az utolsó hónapra hagyja a vásárlást, ezen belül 14 százalékuk az ünnepet megelőző napon vagy az utolsó pillanatban szerzi be az ajándékokat – sokan pedig egyszerűen pénzt adnak, ami elég ciki…

Ez a „könnyelműség” leginkább az olaszokra jellemző, 41 százalékuk túlköltekezik. A németek 86 százaléka azonban előre megtervezi a karácsonyi ajándékokra szánt keretösszeget, valamint jellemző, hogy a karácsonyi bevásárlást egész évre felosztják.

A legjobb ár–érték arány érdekében a kutatásban résztvevő európaiak 65 százaléka figyeli az akciókat, és a csoport több mint fele kupont, illetve ajándékkártyát használ fel spórolás gyanánt. A megkérdezettek 42 százaléka azonban feladatként tekinti a szeretet ünnepére történő ajándékvásárlás. A felmérést az Egyesült Királyságban, Franciaországban, Németországban, Hollandiában, Svédországban, Olaszországban, Spanyolországban, Lengyelországban, Csehországban és Oroszországban 10 042 ember megkérdezésével végezte a Redshift Research, 2014 szeptemberében.

Egyedi fotóalbum pár kattintással!
Elindult az Életforma Shop fotókönyv-szolgáltatása! Hazánk legnagyobb digitális nyomdájával, a Prime Rate Kft-vel együttműködésben elérhetővé válik hazánk egyik legmodernebb fotókönyv szolgáltatása az Életforma olvasótáborának!


Facebook hozzászólás
További cikkek

Hozzászólás zárolva.

PÉLDA-KÉP

1 / 258

KUL-TOUR

1 / 158

ÉLET-MÓD

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne heti hírlevelet kapni a témában, vagy értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!