Facebook hozzászólás
138

Fiatalítás munkaerő-közvetítés által?

Ahogyan mondani szokás, rohan az idő. Ki gondolná, hogy máris elérkeztünk oda, hogy a Z generáció tagjai munkába állnak. Rengeteg fiatal kerül munkaerő-közvetítéssel a különböző vállalatokhoz, hiszen kiemelkedő digitális ismereteik révén rendkívül keresett korosztályról beszélünk.

Kik is a Z generációs fiatalok?

Z generációs nemzedéknek nevezzük azokat a fiatalokat, akik az 1990-es évek közepe és a 2010-es évek eleje között születtek. Ezek az ifjoncok minden eddigi generációtól eltérő mentalitással, munkamorállal és elvárásokkal rendelkeznek a munka világát illetően. A WHC munakerő-közvetítés szolgáltatása által a vállalatok olyan friss munkaerőre tehetnek szert, akik koruk miatt különleges digitális készségekkel rendelkeznek, és felkészültek a jövő kihívásaira. 

A huszonéves munkavállalókra jellemző, hogy szinte az internettel együtt nőttek fel. Ők azok, akik már gyerekkorukban az okostelefonokkal játszhattak, és szinte észrevétlenül ivódott beléjük a digitálizáció. Ez az oka annak, hogy a világhoz való hozzáállásuk lényegében más, mint az eddigi generációké, természetesen ebbe a munkához való viszonyuk is beleértendő. 

A munkaerő-közvetítők az interneten keresztül szólítják meg őket

Jellemző a Z nemzedék tagjaira a rendkívüli sokféleség és az, hogy az internetet készség szinten használják nap mint nap. Ha ilyen fiatal munkavállalót alkalmazunk, akkor biztosak lehetünk abban, hogy független, szorgalmas, magasan képzett, tettre kész munkaerővel állunk szemben. Jó, ha tisztában vagyunk azzal, hogy lenyűgöző versenyszellemük van és arra vágynak, hogy az érdemeiket elismerjék. Igénylik a közösségi létet, de a rugalmasságra és az autonómiára is szükségük van. 

Ha szeretnénk őket megszólítani, akkor érdemest azt a közösségi média felületein megtenni. Fontos, hogy javítsuk a vállalat korosztályon belüli megítélését és azt, hogy a jelöltek lássák az adott pozíció értékeit. Emeljük ki a fejlődési és előrelépési lehetőségeket, illetve azt, hogy milyen fontos szerepe van az adott vállalaton belül a személyes kapcsolatoknak. Kommunikáljunk velük hitelt érdemlően és érezzék azt, hogy kimondottan nekik szól az ajánlatunk. 

Mire számíthatunk, ha alkalmazzuk őket?

Ez a nemzedék rendkívül keményen dolgozik és felelősséget is vállal a munkájáért. Az elismerésért cserébe hajlandó többet dolgozni, ami magával vonzza a folyamatos fejlődés képességét. Többek között ezért is az egyik legkedveltebb korosztály, akiket szívesen látnak a munkaerő-közvetítőnél. 

Lényeges, hogy a munkáltató is alkalmazkodjon ehhez az új helyzethez, ami minden eddiginél magasabb szintű rugalmasságot kíván. Előtérbe kell kerüljenek az egyénre szabott feladatkörök és a kijelölt fejlődési pályák. Amennyiben ebből a korosztályból szemezgetünk, érdemes a legképzettebb és legjobb jelölteket bevonni, illetve úgy alakítani a vállalati kultúrát, hogy minden generáció jól érezze magát a közegben. 



Facebook hozzászólás
További cikkek

Hozzászólás zárolva.

GASZTRO

KUL-TOUR

1 / 158

Egyéb

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne heti hírlevelet kapni a témában, vagy értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!