Facebook hozzászólás
232

Euroluce Nemzetközi Világítási Kiállítás-képekkel

Szokták mondani, hogy a fény maga az élet, így kiemelten fontos szerepe van az ember által alkotott terekben is, hiszen a megfelelően megtervezett világítás sokat tehet egy tér hangulatáért. A világítás kiemelt dizájnterületként kétévente külön kiállításon mutatkozik be, egy időben a milánói bútorvásárral

Az Euroluce Nemzetközi Világítási Kiállításon a közületi és lakossági bel- és kültéri lámpák gyártói mellett kiállítanak a színpadi fénytechnikával, épületek külső megvilágításával és speciális fényeffektek előállításával foglalkozó cégek, tehát a szektor mondhatni minden szereplője képviselteti magát. A legutóbbi kiállításon több különböző trend egyformán nagy szerephez jutott. A környezetbarát szemléletmód elterjedésével egyre nagyobb teret hódít az energiatakarékos LED világítási technológia, amely a folyamatos fejlesztéseknek köszönhetően egyre olcsóbbá és így a nagyközönség számára is megfizethetővé válik. Az apró LED izzók emellett a dizájnerek számára is új távlatokat nyitnak, csökkennek a méretek, és nő a formai szabadság.

[galeria azonosito=”old_134″ nyitokep=”” kepalairas=””]Sok cég közös törekvése volt a 2009. évi Euroluce kiállításon, hogy a látogatókkal újra felfedeztessék és megszerettessék a mennyezeti lámpák, csillárok, klasszikus hangulati lámpák szépségét, természetesen újszerű formában. Mivel a hatalmas kiállításon a látogató figyelmének megragadására alig néhány másodpercük van az egyes standoknak, így az otthonunkba kívánkozó fényforrások helyett a grandiózus, sokszor meghökkentő, a fényt műalkotásként értelmező installációk dominálnak.

Magyarország szempontjából különösen fontos, hogy idén először önálló standdal jelent meg egy magyar cég a világ legnagyobb dizájnseregszemléjén. A kristálycsillárokkal foglalkozó Manooi standján a középpontban a Light Creations 2009 kristálycsillár-kollekció állt, a vendégek figyelmének felkeltéséért pedig a „kirakatba" helyezett kristálytehén felelt.

Képek: Luciano Pascali

A cikk a Piac és Profit 2009/6. számának NHD mellékletében jelent meg.  



Facebook hozzászólás
További cikkek

Hozzászólás zárolva.

PÉLDA-KÉP

1 / 258

KUL-TOUR

1 / 158

STÍLUS

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne heti hírlevelet kapni a témában, vagy értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!