Cikk nyomtatása | Hozzászólások |
Megosztás:
2017. április 20. 17:00 | László Márta

KÖZÖSSÉGI MÉDIA

Megosztok, tehát vagyok

Klausz Melinda könyve az ember életszakaszain keresztül mutatja be az új technológia jelentette kihívásokat, betegségeket, problémákat és megoldási módszereket. Esettanulmányokkal és tippekkel vezet végig az adatvédelemtől a közösségimédia-stressz szindrómán, az internetes zaklatáson át a like-csalásokig és a generációk közötti különbségek bemutatásáig. A kötet segítségével választ kaphatunk arra is, hogy miért ragaszkodnak a mostani gyerekek és fiatalok a közösségimédia-felületekhez, és bizony nekik már a digitális hagyatékukról is rendelkezniük kell…

klausz2_kiteritett_ok_Layout 1Vajon valóban szabadon használhatjuk a közösségimédia-felületeket?
Mit tud rólunk a Facebook és a Google?
Hol hagyunk digitális lábnyomokat?
Miért követnek minket a hirdetések?
Mit tehetünk az internetes zaklatás ellen?
Hogyan ismerhetjük fel, ha az adatainkat el akarják lopni?
Biztos, hogy függő a gyerekünk, vagy csak a világ változott?
Mi történik halálunk után a digitális térben hagyott információinkkal?
Lehet, hogy egy idő után mi is áruvá válunk? Vagy talán már azok is vagyunk?

Ezekre a kérdésekre keresi  választ a kötet szerzője.

Klausz Melinda, a kozossegi-media.com vezetője, 2007. óta foglalkozik közösségimédia-marketinggel. A Pannon Egyetem Gazdaságtudományi Karának marketingvezetőjeként még az iwiw és MyVIP felületein kommunikált először saját cégének képviseletében. 2007-ben indította első blogját, 2009-ben adta fel első Facebook-hirdetését, míg első alkalmazását 2010-ben készítette.

Üdvözlünk Dalí agyában!
Salvador Dalí műveiből nyílt kiállítás a pápai Esterházy-kastélyban szombaton. A tárlat középpontjában az a száz színes fametszet áll, amelyet a katalán szürrealista művész Dante Isteni színjátékához készített illusztrációként. A rendezvényen minden a művészről szólt.

2015-ben az általa alapított és vezetett Klausz Social Group kétszer is elnyerte a Magyar Marketing Szövetség szakmai elismerését, a „Marketing Gyémánt” védjegyet.

Jelenleg több fesztivál és rendezvény közösségimédia-kommunikációját látja el.Tanít a Metropolitan Egyetem posztgraduális képzésein, a Marketing Szövetség kurzusain és saját vállalkozásán belül.

 



Cikk nyomtatása | Hozzászólások |
Megosztás:

Hírek

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne heti hírlevelet kapni a témában, vagy értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!