Facebook hozzászólás
702

Hosszú Katinka, a márkaarc

Hosszú Katinka, a világ legtöbbet versenyző úszója immáron másfél éve dolgozik együtt a  táplálék-kiegészítő gyártójával, a BioTechUSA-val. Ez az együttműködés most azonban egy teljesen új szintre lépett!

Hosszú Katinka könyvpremiere, Kép: BioTechUSA
Hosszú Katinka könyvpremiere, Kép: BioTechUSA

2014 őszén kerültek kapcsolatba egymással, amikor Hosszú Katinka első motivációs könyve, A magyar Iron Lady nem a megszokott módon, könyvesboltokban, hanem a BioTechUSA boltjaiban és webshopjában vált elérhetővé. A könyv megjelenését egy könyvdedikációval egybekötött országos road show kísérte a BioTechUSA boltjaiban, hihetetlen nagy érdeklődés mellett. Az egy évvel később megjelenő folytatás, az Iron Lady – Az átalakulás esetében már nem volt kérdés, hogy a 27 éves úszónő ezt szintén ugyanezen a módon fogja terjeszteni. Az új könyv megjelenését ismét országos roadshow kísérte, ahol a rajongók hosszú órákat álltak sorban egy aláírásért vagy közös fotóért. Az együttműködést tovább mélyítve a felek piacra dobták a céggel közösen kifejlesztett új termékcsaládot.

Ez a korábban üzleti alapú kooperáció most egy teljesen új szintre lépett, ugyanis a felek egy 5 évre szóló szponzorációs szerződést írtak alá. Ennek értelmében Hosszú Katinka a márka arca lett. Júniusban már őt láthatjuk az óriásplakátokon, és az ő hangját hallhatjuk a rádió szpotokban is.

– Én mindig olyan partnerekkel dolgozom együtt, akikkel megvan az a bizonyos közös nevező, közösen tudunk gondolkodni és fejlődni, ilyen cég a BioTechUSA. A tárgyalások alatt Lévai Bálinttal, a vállalat ügyvezető igazgatójával jó barátok lettünk, és egy ideje reggel 6.00-kor együtt indítjuk a napunkat az edzőteremben. Barátságom és nagyrabecsülésem jeléül neki ajándékoztam azt az úszódresszt, amit a kazanyi világbajnokságon viseltem. A közös szemléletnek, a sikeres együttműködésnek és a jó kapcsolatnak köszönhető, hogy ez a korábban üzleti alapú kooperáció most egy teljesen új szintre lépett – mondta a sportoló.

Tudtad?
Olyan élsportolók, olimpikonok fogyasztják rendszeresen e táplálékkiegészítőket, mint Hosszú Katinka úszó, Szilágyi Áron kardvívó, Tóth Márton válogatott vízilabdázó, Kozák Danuta kajakozó, Tápai Szabina kézilabdázó, Sors Tamás paralimpikon úszó, Faldum Gábor triatlonista, Janota Zoltán triatlonista, Hankó Dávid hosszútávú triatlonista, Calvaruso Lajos MMA versenyző és Szőnyi Ferenc ultrafutó, kerékpározó.

– Nagyon örülünk, hogy az eddigi együttműködéssel sikerült bebizonyítanunk, hogy a BioTechUSA egy olyan vállalat, ahol nyitottak vagyunk azokra az innovatív ötletekre, kezdeményezésekre, ami a legendás Hosszú Katinka–Shane Tusup párost jellemzi, és ezeket egy interaktív munka, egy közös gondolkodáson keresztül valósítjuk meg. Termékeinket alapvetően széleskörű felhasználásra készítjük, nemcsak élsportolóknak gyártjuk, hanem hobbi sportolóknak, fitnesz sportolóknak, egészségmegőrzőknek is. A fogyasztóinkban az a közös az, hogy mindannyian arra törekednek: jobbak lehessenek, többet hozzanak ki magukból, és ezért keményen meg is dolgoznak. Katinka saját példáján keresztül ugyanezen embereket motiválja a könyveiben és a közösségi média felületein, így nála hitelesebb márka nagykövetet el sem lehetne képzelni. Arra pedig különösen büszke vagyok, hogy barátjaként tekint rám, ez a barátság ugyanis engem is folyamatosan inspirál, azóta például sokkal keményebben edzem – nyilatkozta Lévai Bálint, a BioTechUSA ügyvezető igazgatója.

 



Facebook hozzászólás
További cikkek

Hozzászólás zárolva.

ÉLET-MÓD

1 / 3 454

PÉLDA-KÉP

1 / 258

ÉLET-MÓD

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne heti hírlevelet kapni a témában, vagy értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!