Facebook hozzászólás
412

A közösségi média nagykönyve

Hogyan vidd sikerre céged és önmagad? Ez Klausz Melinda nagyszerű könyvének alcíme. Célja, hogy bevezesse az olvasót mindabba a folyamatosan változó, csodálatos világba, amit közösségi médiának hívnak, és ami áthatja napjainkat. Légy bátor, és vágj bele. Ez a könyv letehetetlen!    

Számítógép előtt ülő ember, Kép: publcdomainpictures
Számítógép előtt ülő ember, Kép: publcdomainpictures

Ma már szinte nincs olyan beszélgetés, amiben ne említenék meg a Facebook, a You Tube vagy éppen a lájkolni szavakat. A közösségi média oly annyira mindennapjaink részét képezi, hogy ezzel tartjuk kapcsolatot ismerőseinkkel, olvasunk híreket vagy nézünk filmet.

Ezen túl vásárlási szokásainkat is alaposan befolyásolják ezek a felületek. Vállalkozóként azonban nem vagyunk túl hatékonyak. Ez a kötet esettanulmányokon, és feladatokon keresztül vezet be a közösségi média minden aktuális kérdéskörébe, az oldalak kiválasztásától a trollok kezelésén át a nyereményjátékokig.

A szerző bevezet mindabba a folyamatosan változó világba téged és vállalkozásodat, amit közösségi médiának hívnak, és ami mindennapjaink része. A könyv segítségével megismerkedhetünk a különböző közösségimédia-felületekkel, a kommunikáció és a hatékony hirdetéskezelés titkaival, de a remarketinget és a konfliktuskezelést is górcső alá veszi, mivel ezek nélkül már nem működik a marketing, vagy legalábbis nem úgy, mint korábban! Ez a könyv abban segít, hogy tudatosabban használd a közösségi médiát saját sikered érdekében.

Klausz Melinda 2007 óta foglalkozik közösségi médiamarketinggel. 2007-ben indította első blogját, 2009-ben adta fel első facebook-hirdetését, és 2010-ben készítette első facebook-alkalmazását. 2015-ben az általa alapított és vezetett Klausz Social Goup kétszer is elnyerte a Magyar marketing Szövetség szakmai elismerését, a Marketing Gyémánt védjegyet. Ma – egyeebek közt – a The Social Media Acadameyn, a Metropolitan Egyetem posztgraduális képzésein, valamint saját vállalkozásában tanít.

Végül itt egy idézet Warran Buffett-től kedvcsinálónak:

„20 évbe telik felépíteni a jó hírnevet, és mindössze 5 percbe, hogy leromboljuk. Ha belegondolsz ebbe, akkor máshogy fogsz hozzáállni a dolgokhoz!”

A könyv letehetetlen, mert lépten-nyomon magadra ismersz, vagy úgy érzed, hogy találkoztál ilyen esettel. Vidd magaddal a nyaraláshoz is! nem bánod meg!

Nem női praktika!
Az együttműködés és jó kommunikációs készség gazdasági szerepét hangsúlyozzák a Női Vállalkozói Nap szakértői. „Egy nő nem ütközik. Egy nő folyamatosan alkuhelyzeteket ajánl fel és keresi azt a pontot, ahol a másik fél is nyertes pozícióban lehet,” magyarázza Balogh Emese, a Szentkirályi Ásványvíz tulajdonosa. (Egy cikk 2010-ből!)


Facebook hozzászólás
További cikkek

Hozzászólás zárolva.

PÉLDA-KÉP

1 / 258

ÉLET-MÓD

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne heti hírlevelet kapni a témában, vagy értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!