Facebook hozzászólás
238

Hamarosan hódit az élénk kék és a meleg konyakszín

Heidi Klum és az egyik legismertebb német áruházlánc rövidesen bemutatja első közös kollekcióját. Mottója: Heidi & The City“. A darabokat 2017 szeptember 7-én a New York-i Divathéten láthatja először a közönség.   

– Cégünket korábban nem hozták összefüggésbe a divattal. Ezen szeretnék most Heidi Klummal karöltve változtatni, aki sikeres tervezőként nagy segítségünkre van kreatív ötleteivel. LETSWOW-kampányon keresztül örömet lelhetünk a divatban. Ez éppen olyan újszerű jelenség, mint a vállalatunk a divat világában – mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország Vállalati kommunikációs vezetője.

Heidi Klum és a kollekció, Kép: Lidl
Heidi Klum és a kollekció, Kép: Lidl

A metropolisz, ahol a trendek születnek, több, mint egy egyszerű rendezvényhelyszín. A 44 éves német divatikonnak ez a kedvenc városa,

Hoppá! Doktor lett a Nemzet Szépe!
A tanulás és a szépségipar nehezen összeegyeztethető, de nem lehetetlen küldetés. Özer Nóra, a tavaly életre hívott Nemzet Szépe szépségverseny első koronázott királynője idén ügyvédként doktorált a budapesti Eötvös Lóránt Tudományegyetemen.

az ott szerzett élmények inspirálták a kollekció tervezésekor. Az eredmény szemmel látható. Egyszerre vadak, mint New York és sokoldalúak, mint maga Heidi Klum, egy csipetnyi WOW-hatással megfűszerezve: leopárdmintás blúz, valódi bőrből készült motoros dzsekik, farmerek több színben, és további izgalmas darabok élénk kék és meleg konyakszínekben.

– Olyan divatos darabokat szerettem volna alkotni, amikben amellett, hogy megvan az a bizonyos plusz, mégis egyszerűen kombinálhatóak, és minden nőnek jól állnak – vallott kollekciójáról Heidi Klum.

 



Facebook hozzászólás
További cikkek

Hozzászólás zárolva.

GASZTRO

STÍLUS

1 / 630

PÉLDA-KÉP

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne heti hírlevelet kapni a témában, vagy értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!