Facebook hozzászólás
179

PROMÓCIÓ

Márkaépítés a környezettudatosság jegyében

A tudatos márkaépítés a napjainkban nagyon könnyen összefonódhat a környezettudatos gondolkodással. A fenntarthatóság ügye ugyanis soha nem látott népszerűségnek örvend, és ha a céged is aktív lépéseket tesz a környezetbarát megoldások alkalmazása felé, akkor a megítélésetek is egyértelműen pozitív lesz a piac szemében. Ebben a bejegyzésben azt mutatjuk meg, hogy a környezettudatos papírtáskák használata milyen módon segítheti a céged imidzsének javulását.

A világméretű cégek már felismerték a lehetőséget

A környezetvédelem ügye napjainkban globális méretű mozgalommá nőtte ki magát. Egyre több forrásból nyert ugyanis tanúbizonyságot, hogy ha néhány évtized múlva is élhető bolygót szeretnénk magunknak, akkor rengeteg dolgon változtatni kell.

A legnagyobb márkák ennek megfelelően már több intézkedést is bevezettek a működésük környezettudatosabbá tétele érdekében. Mindezt pedig nem rejtik véka alá, hanem büszkén hirdetik a termékek csomagolásán, a közösségi médiában és az egyéb sajtó anyagokban.

Vásárlóként meglehetősen könnyű ugyanis azonosulni egy olyan vállalkozás értékrendjével, amely ilyen nemes ügyért tesz aktív lépéseket. Az azonosulás pedig könnyen alakítható szimpátiává, amely hosszabb távon a vásárlások számának emelkedésében is jelentkezni fog.

A Te céged is tud lépéseket tenni a környezetbarát megoldások irányába

Folytatva a fenti gondolatmenetet, bizony a Te céged is tud profitálni a környezettudatos megoldások alkalmazásából. Ehhez pedig nem feltétlenül szükséges harmadik világbéli országok dolgozóinak munkát adnod, vagy pénzt adományoznod az esőerdők megmentéséért.

Céges papírtáska, Kép: promóció
Kép: promóció

Kisebb volumenű lépésekkel is el tudod kezdeni ezt a fajta aktivitást. Például olyan termékek forgalmazásával, amelyek újrahasznosított anyagok felhasználásával készülnek el. Ezeken a produktumokon ugyanúgy fel tudod tüntetni a céged környezetbarát gondolkodását, beleértve az előállítás zöld mivoltát is.

Ha a céged működése kevesebb energia, víz vagy egyéb nem megújuló erőforrás segítségével történik, ha a gyártáshoz és a promóciós matériákhoz újrahasznosított anyagokat alkalmaztok, és aktívan cselekedtek egy nemes ügy érdekében, azzal ugyanúgy el tudjátok nyerni a piac szimpátiáját.

Márkaépítés prémium papírtáskák segítségével

Amennyiben a vevők vagy az ületi partnerek részére ajándékként vagy a terméked csomagolásának részeként prémium papírtáskát biztosíthatsz, az is remek eszközként szolgálhat a márkád pozitív megítélésének erősítésében.

Egy minőségi papírtáska ugyanis nemcsak esztétikus megjelenést nyújt, emellett akár négy vagy öt kilogramm összsúllyal is terhelhető, miközben újrahasznosított papír felhasználásával is készülhet. Ennél jobb egyveleg nem is feltétlenül kell a márkaépítéshez. Keresd a PromoPrint.hu termékeit!





Facebook hozzászólás
További cikkek

Hozzászólás zárolva.

ÉLET-MÓD

1 / 3 454

PÉLDA-KÉP

1 / 258

KUL-TOUR

1 / 158

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne heti hírlevelet kapni a témában, vagy értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!