közösségi média

celeb, függőség, generációk, gyerek, internet, közösségi média, márka, Való Világ

Jesszusom! Függő a gyerekem?

László Márta

Közösségimédia-függő a magyar fiatalok 30 százaléka, naponta átlagosan 1,8 órát töltenek ezeken az internetes felületeken – derül ki a Vodafone Magyarország és az NRC közös kutatásából, amely a közösségi média és online tartalomfogyasztási szokásokat vizsgálta a fiatalabb, Y és Z generáció, a 16-37 évesek körében – adta közre az MTI. 

Tovább olvasom »
internet, Klausz Melinda, közösségi média, új könyv

Megosztok, tehát vagyok

László Márta

Klausz Melinda könyve az ember életszakaszain keresztül mutatja be az új technológia jelentette kihívásokat, betegségeket, problémákat és megoldási módszereket. Esettanulmányokkal és tippekkel vezet végig az adatvédelemtől a közösségimédia-stressz szindrómán, az internetes zaklatáson át a like-csalásokig és a generációk közötti különbségek bemutatásáig. A kötet segítségével választ kaphatunk arra is, hogy miért ragaszkodnak a mostani gyerekek és fiatalok a közösségimédia-felületekhez, és bizony nekik már a digitális hagyatékukról is rendelkezniük kell…

Tovább olvasom »
érték, GLAMOUR Women of the Year 2017, közösségi média, lakberendezés, nő, szavazás, szépség

Soha ne add fel önmagad!

László Márta

Karrier, elismerés, gyermekvállalás, sikerek, szerepek. Nem könnyű az összeegyeztethetőség, pláne, ha nők esetében merülnek fel ezek a témák. A GLAMOUR Women of the Year jelöltjeiről példát vehetünk, bármelyikről legyen is szó. Zai Viki és Neszményi Lilla páratlan lendülettel, és egyedi meglátásokkal kápráztatja el napról-napra megrendelőit a lakáskultúra világában, miközben Follow Anna közösségi médiában való megjelenései már néhány perc eltelte után több ezres nézettséget generálnak. Kitartásuk, karakterességük, elismertségük, és még sok más tulajdonságuk mellett az is közös bennük, hogy mindannyian versenyben vannak a példaértékű személyiségért és – saját szakmájukon belül tanúsított – munkásságért járó címért.

Tovább olvasom »
információk, kapcsolatok, kommunikáció, közösségi média, online, szülők

Nagyon ciki, ahogy a szüleim viselkednek a neten!

Krajcsó Judit

Gyakran észre sem vesszük, hogy az online világ milyen módon és mértékben veszélyezteti és károsítja a valós kapcsolatainkat. A lájk vadászat érdekében hajlamosak vagyunk alkoholos befolyásoltság alatt olyan fotókat megosztani magukról vagy másokról, ami kényes  lehet a valós, offline kapcsolatokra is.

Tovább olvasom »
boldogtalanság, emlékek, felmérés, közösségi média, lájkolás, online, profil

Mások öröme boldogtalanná tesz?

Krajcsó Judit

A közösségi oldalakon az emberek többsége rosszkedvű vagy ideges lesz amennyiben nem annyi lájkot kap egy bejegyzésére, mint amennyit remélt, és többségük féltékeny, ha a barátaik népszerűbbek, mint ők. A vizsgálatok szerint az emberek irigyek, ha az ismerőseik látszólag boldogabb életet élnek.

Tovább olvasom »
Klausz Melinda, könyv, közösségi média, siker

A közösségi média nagykönyve

László Márta

Hogyan vidd sikerre céged és önmagad? Ez Klausz Melinda nagyszerű könyvének alcíme. Célja, hogy bevezesse az olvasót mindabba a folyamatosan változó, csodálatos világba, amit közösségi médiának hívnak, és ami áthatja napjainkat. Légy bátor, és vágj bele. Ez a könyv letehetetlen!    

Tovább olvasom »
Facebook, közösségi média, online

Lecsuknak, ha sértegetsz a Facebookon

PP-Eletforma

Nem árt óvatosnak lenni mit írunk a közösségi oldalakon. A grenadai törvényhozás elfogadta azt a törvényt, amely szerint akár három év börtönnel is büntethető, ha valakit megsértünk a közösségi oldalakra írt bejegyzésünkkel. A rendőröknek viszont kötelező a Twitter azonosító.

Tovább olvasom »
etikett, Facebook, közösségi média

Így nem leszünk idegesítőek a Facebookon

PP-Eletforma

Szívecskék, puszikák, két naponta változó kapcsolati státusz, csücsörítős, a fürdőszoba tükrében készített fotók és egyre kevesebb ruhadarab. Sok mindenkit zavarnak az ilyen bejegyzések, amikkel megtelik az Üzenőfal. Ahogy a kommunikáció más területeinek, a közösségi oldalaknak is megvan a maga etikettje, legalábbis elvileg – ezeket szedjük most össze, és remélhetőleg sokan megtanulják majd alkalmazni.

Tovább olvasom »
barátság, közösség, közösségi média

Nem a mennyiség számít…

PP-Eletforma

A közösségi média műfaji jellegzetessége, hogy emberek milliói igyekszenek minél többeket meghívni barátként a közösségi oldalukra. Ha a Marson már felfedezték volna a fejlett civilizáció nyomát, valószínűleg oda is küldenénk meghívókat…

Tovább olvasom »