kampány

augusztus, kampány, környezetvédelem, műanyag szívószál, otthon, vendéglátóhelyek

Szívjunk szál nélkül!

László Márta

Újabb kampányt indít a Felelős Gasztrohős Alapítvány augusztusban, amelynek célja, hogy felhívja a figyelmet a mindennapokban elhasznált hatalmas mennyiségű szívószálra, és az azok által okozott környezeti károkra. A civil szervezet Harcsa Veronikával közösen az ismeretterjesztés mellett arra buzdít, hogy ne használjunk szívószálat; a vendéglátóegységeket pedig arra, hogy csak kifejezett kérésre tegyék azt a vendégeik poharába.

Tovább olvasom »
kampány, lelki egészség, pozitív gondolkodás, segítség, videó

Számít, hogy vagy!

Krajcsó Judit

Magyarországon több millió ember küzd lelki problémákkal, vagy szenved valamilyen mentális betegségben, ám segítséget megbélyegzettségtől való félelmükben nem kérnek. Nekik készült ez az animációs kampányvideó.

Tovább olvasom »
bor, bőrrák, kampány, megelőzés, napozás, tanácsadás

Ne vidd a vásárra!

PP-Eletforma

Az európaiak csupán 14%-a tartja be a fényvédelmi szabályokat annak ellenére, hogy 91% ismeri a lehetséges veszélyeket. Az Euromelanoma, mely a kontinens vezető bőrrák megelőzésére létrejött szervezete, széles körű kampányt indított a fényvédelmi szokások megváltoztatásáért. A Csak egy bőröd van című akció célja, hogy felhívja a figyelmet a napsugárzás lehetséges veszélyeire és tudatosítsa, hogy mit tehetünk bőrük megóvása érdekében.

 

Tovább olvasom »
agyvérzés, antigén, betegség, csecsemő, kampány, magzat, terhesség, thrombocyta

Amikor az anya szervezete megöli a saját gyermekét…

PP-Eletforma
Hazánkban is nehéz helyzetben van egy szülő, ha magzata a várandósság második harmadában minden előjel nélkül elhalt, vagy halott magzatot szült, vagy gyermekénél a születést követő néhány napban agyvérzést diagnosztizálnak, és tanácstalan az okokat illetően. Ilyen esetekben érdemes a NAIT-ra gyanakodni, amely jelenléte legtöbbször mind az orvosok mind a szülők előtt ismeretlen marad.
Tovább olvasom »
1 csomag = 1 védőoltás, anya, csecsemő, kampány, tetanusz, védőoltás

1 csomag = 1 védőoltás

László Márta

Tizenegyedik alkalommal indította útjára 1 csomag = 1 védőoltás közös kampányát a UNICEF és a Pampers. Összesen 404.000 tetanusz elleni védőoltás gyűlt össze a magyar családok segítségével. Ez a mennyiség több mint 130.000 anya és újszülött életét mentheti meg a harmadik világ országaiban. A mostani kampánynak itthoni vonatkozása is volt: a Pampers az újságírók segítségével egy hazai gyermekotthonnak, a Fővárosi Sztehlo Gábor Gyermekotthon és Fogyatékosokat Befogadó Otthonok részére adományozott pelenkákat.

Tovább olvasom »
baleset, ital, józanság, kampány, ORFK, rendőrség

SOHA NE IGYÁL, HA VEZETSZ!

László Márta

Több mint tízezren csatlakoztak az Országos Rendőr-főkapitányság Balesetmegelőzési Bizottsága és a DIAGEO közös „Soha ne igyál, ha vezetsz!” felelős alkoholfogyasztás programjához a húsvéti meghirdetés óta. A kezdeményezés társadalmi támogatottságának növelése érdekében a kampány tovább folytatódik, és ezúttal a ezúttal fővárosi szórakozóhelyek környékére koncentrál.

Tovább olvasom »
alkohol, bűnmegelőzés, család, drog, kampány

Azt kívánom, apa ne legyen többé részeg!

Krajcsó Judit

Egyetlen kislány kívánsága miatt fagyoskodott majd százötven önkéntes az eddigi legnagyobb drogmegelőző tájékoztató megmozdulás részeként. Az önkéntesek úgy gondolták, hogy minden gyermek megérdemli, hogy a szüleikkel közös karácsonyi időszak józanul teljen. Az akcióval huszonnégyezer embernek adták át személyesen az Igazságot a drogokról.

Tovább olvasom »
ajándék, gyerek, gyűjtés, jótékonyság, kampány, sztárok, ünnep

Legyél te is MINI angyal!

Krajcsó Judit

Játékgyűjtést szervez a Wallis Motor Pest. A Légy te is MINI angyal! elnevezésű kampányában az ajándékokat Király Linda, Tápai Szabina és Dr BRS lemezlovas személyesen viszik el a Heim Pál Gyermekkórháznak, valamint a Cseppkő Gyermekotthon Központnak.

Tovább olvasom »
egészség, elhízás, gyerek, kampány, rekord, szendvics, tízórai

1 milliót ért az egészséges szendvicsrekord

Krajcsó Judit

124 általános iskolás, egészséges alapanyagokból 5 perc alatt összesen 860 db szendvicset készített a Lidl Magyarország iskolai egészségkampányának keretében. A cél, hogy felhívják a szülők figyelmét a gyermekek egészséges táplálkozásának fontosságára. A Magyar Rekord Egyesület közreműködésével zajló rekordállítással maguk a diákok mutatták meg, hogy gyorsan és egyszerűen is lehet egészséges, mégis finom reggelit készíteni.

Tovább olvasom »
aludoboz, divat, Janicsák Veca, kampány, környezettudatosság, környezetvédelem, szelektív hulladékgyűjtés

Csodaszép ruhák – aludobozokból! Ezt látnod kell!

Krajcsó Judit

Magyrországon mintegy 450 millió üdítős, sörös- és energiaitalos doboz nem a szelektívben végzi, hanem a vegyes hulladékban, pedig még pénzt is kaphatunk érte. A divattervezők szerencsére újragondolták, és kreatívan fantasztikus ékszereket, ruhákat és más használati tárgyakat alkottak belőlük. Nézzétek!

Tovább olvasom »
autizmus, betegség, disaign, fenntarthatóság, kampány, támogatás

Jelképes kendők – furcsa rajzokkal

Krajcsó Judit

Új formaruhákat kapnak a Telekom az üzleteiben dolgozó értékesítő munkatársai, melyeknek egyik fontos tartozéka egy olyan hernyóselyem kendő, amelyre az Autistic Art Alapítvány művészeti programja keretében alkotó autista fiatalok rajzai kerültek.

Tovább olvasom »
gyűjtés, hangoskönyv, jótékonyság, kampány, könyv, látássérült

Adjuk össze! Kell ez a könyv a látássérült gyerekeknek!

Krajcsó Judit

Tavaly jelent meg a Kuku és barátai – Ismerjük meg közösen a segítőkutyák világát! című mesekönyv, melynek célja a gyermekek fogyatékosság és másság iránti érzékenységének korai fejlesztése. A publikálás mögött álló NEO Magyar Segítőkutya Egyesület a 2015-ös kiadás után újabb küldetésbe kezdett, és közösségi gyűjtést kezdeményezett, hogy az érzékenyítő mesekönyv audionarrált változata a vak- és gyengénlátó személyek számára térítésmentesen legyen elérhető.

Tovább olvasom »
Janicsák Veca, kampány, környezetvédelem, szelektív hulladékgyűjtés, sztárok, újrahasznosítás

Janicsák Veca nagykövet lett!

Krajcsó Judit

Egy, a környezettudatos magatartásra ösztönző közösségi média játék segítségével oktatja az alumínium dobozok szelektív gyűjtésére a fiatal felnőtteket a most induló „Dobd be magad” program. A kezdeményezéshez népszerű sztárok is csatlakoztak, köztük Janicsák Veca énekesnő is.

Tovább olvasom »
installáció, kampány, kávé vers, költészet

Magyar versekkel borult virágba a költészet világfája Londonban

László Márta

Óriási sikert aratott 2016. március 21-én a Költészet Világnapján, a Julius Meinl Fizess Verssel Kampánya. Több tízezren írtak egy-egy idézetet egy kávéért cserébe világszerte. Csak Magyarországon mintegy 8000 cetlit gyűjtöttek össze. Ennek tiszteletére Banksy, a polgárpukkasztásáról híres brit graffiti-művész és Robert Montgomery, skót származású szobrász és költő egy „Poet-Tree: A Thousand Voices” nevű installációt készített Londonban, a Finsbury Avenue téren, ahol a Magyarországról származó versek és idézetek is helyet kaptak az ágakon!

Tovább olvasom »
bizalom, divat, kampány, kisugárzás, szépség

Több mint szépség

PP-Eletforma

A 24 éves budapesti Najdeh Nóra Nidál nemrégiben lehetőséget kapott, hogy egyedüli magyarként részt vegyen az AVON „Több mint szépség” (Beauty for a purpose) kampány nemzetközi fotózásán. A kozmetikai márka legújabb kampánya a nőkbe vetett bizalomra épül, arcai pedig hús-vér AVON-tanácsadók. 

Tovább olvasom »
fogamzásgátlás, hüvely, kampány, nő

Jó évet zárt a hüvelygyűrű

PP-Eletforma

A tavalyi év integrált, HPV elleni védőoltást is népszerűsítő kampányának köszönhetően a teljes lakosság körében 7%-kal, a 2015-ben kiemelt célcsoportnak számító 15-19 éves korosztályban pedig 22%-kal nőtt a hüvelygyűrű ismertsége.

Tovább olvasom »
Gubás Gabi, gyerekek, jótékonyság, kampány, lemez, ünnep

Így jótékonykodik Gubás Gabi

Krajcsó Judit

Bergengóciából jöttünk címmel gyereklemezzel jelentkezik Gubás Gabi. A népszerű színésznő dalai játékosak, könnyedek, viccesek, ezért nemcsak a kicsiknek, hanem a felnőtteknek is szórakoztatóak. A dalokat Gubás Gabi gyermekei tesztelték elsőként. Az albumhoz egyetlen példányban egyedi borító is készült, és ezt a cd-t ajánlotta fel Gubás Gabi a „Jónak lenni jó!” kampányban a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat javára.

Tovább olvasom »
alkohol, kampány, orosz, sztár

Steven Seagal most kijózanítja az oroszokat

PP-Eletforma

Steven Seagal amerikai filmszínészt és Roy Jones amerikai profi ökölvívót, rappert is bevetnék Oroszországban az alkoholizmus elleni kampányban. Az ötlet az orosz államfő mellett működő emberi jogi tanács egyik lelkes tagjától ered. Jana Lantratova, az Oroszországi Önkéntesek Szövetségének a vezetője a kormánynak és az amerikai hírességeknek is elküldte ezzel kapcsolatos levelét.

Tovább olvasom »
beteg, gyógyítás, kampány, kávé

Köszikávé – ugye te is segítesz?

PP-Eletforma

Idén is megrendezi a Szemem Fénye Alapítvány jótékonysági eseményét, az Országos Köszikávé Napot.Szeptember 25-én várják a csatlakozókat, akik segítségével, mintegy 3 millió forintot szeretnének összegyűjteni gyermekhospice tevékenységünk támogatására. Mindössze 200 forinttal kell ezen a napon többet fizetni a napi kávéadag elfogyasztása után.

 

 

Tovább olvasom »
egészség, hal, kampány

5 ok, hogy még több halat együnk

PP-Eletforma

Magyarországon a halfogyasztás messze elmarad az európai tagországok átlagától, pedig néhány tény arra figyelmeztet, hogy jobb lenne, ha több hal kerülne a tányérunkra. Varga Anita, a Kapj rá! kampány dietetikusa 5 érvvel támasztja alá, miért érdemes halat fogyasztani – egész évben!

Tovább olvasom »
fenntartható, hulladék, kampány, környezetvédelem, Ped palack

Ami a Zacsi Böjt után jött

PP-Eletforma

Több, mint ötszázan csatlakoztak egy hét alatt a Felelős Gasztrohős legújabb kezdeményezéséhez, aminek célja a műanyag palackok vásárlásának visszaszorítása. A kampány arra biztat, hogy a nyári melegben saját kulacsunkba töltött itallal frissítsük magunkat ahelyett, hogy mindig újabb PET palackos üdítőket és ásványvizet vásárolnánk.

Tovább olvasom »
budapest, kampány, nők, virág

Vigyél haza egy darabot a virágszőnyegből! Most!

PP-Eletforma

A mai napon 1000 négyzetméteren, 40.000 virággal köszöntik a magyar nőket a Március 15. téren, Budapesten. Az ország valaha volt legnagyobb elvihető virágszőnyege a Danone Activia-nak és a KIOSK-nak köszönhetően valósul meg. A rendkívüli virágzó installációval az a szervezők célja, hogy felhívják a figyelmet a nők mindennapi helytállására, odaadó munkájára.Ráadásul a szőnyeget alkotó virágokat ma este 20 óráig szétosztják a helyszínre látogatók között, hogy mindenki köszönthesse a számára rendkívüli hölgyeket.

 

Tovább olvasom »
gyerek, internet, kampány, zaklatás

Online gyűlölködés – mit tehetünk ellene?

PP-Eletforma

Az országos kampány indul Add Friend elnevezéssel, melynek célja, hogy felhívja a gyerekek és a fiatalok figyelmét a gyűlölködés negatív következményeire és bátorítsa őket a nem megfelelő online viselkedés határozott elutasítására. Mit tehet a szülő és mit a gyerek a gyűlölködéssel szemben?

Tovább olvasom »
Erdei Zsolt. Madár, húsvét, kampány, sertéshús

Erdei Zsolt: Anyukám szerint ez a bajnokok eledele!

PP-Eletforma

A sertéshús a magyar konyhák egyik kedvenc alapanyaga, azonban azt kevesen tudják, hogy a sertéshús nem csak finom, de mértékletes fogyasztása fontos része az egészséges táplálkozásnak. A Magyar Ízek Alapítvány 9. Húsvéti Vásárának ünnepélyes megnyitójával egybekötve indította el sertéshúst népszerűsítő kampányát a Magyar Turizmus Zrt. Agrármarketing Centrum.

Tovább olvasom »
hepatitisz, kampány, védőoltás

Sárgaság, láz, hasmenés – ez a hepatitis A. Előzd meg!

PP-Eletforma

A sárgasággal, lázzal, hasmenéssel, levertséggel járó és kórházi kezelést igénylő hepatitis A jelen van Magyarországon is, így bárki megfertőződhet vele. Mit tehetünk a megelőzés érdekében? A májusban „Ne sárgulj be! címmel induló nagyszabású védőoltási program célja az, hogy felhívja a figyelmet a hepatitis A-fertőzés veszélyeire.

Tovább olvasom »
internet, kampány, olvasás

Csetelj Nemecsekkel és Dobóval!

PP-Eletforma

A 8–16 éves korosztály már az anyatejjel szívta magába az internethasználatot, és amilyen korán csak lehet, a gépek elé ülnek, és ott töltik el idejük nagy részét is. Ha már ott vannak, miért ne szerethetnék meg, és dolgozhatnák fel a kötelező irodalmi regényeket is, mint az Egri csillagokat, és a Pál utcai fiúkat, az általuk használt eszközökkel? 

Tovább olvasom »
kampány, nők elleni erőszak, Voice

Egymilliárd nő ébredése

PP-Eletforma

A Magyar Női Érdekérvényesítő Szövetség és tagszervezetei, nőszervezetek, aktivisták és magánszemélyek szervezésében és részvételével kerül megrendezésre a „One Billion Rising Budapest” esemény, melyhez a The Voice énekesei is csatlakoztak. A világméretű kampánnyal a nők és leánygyermekek elleni, világszerte nagy arányban elkövetett rossz bánásmódra és erőszakra szeretnék felhívni a figyelmet. Bozsik Yvette táncművész, Kulka János színművész, valamint Bombera Krisztina, Jaksity Kata, és Kepes András médiaszemélyiségek, és a The Voice győztese, Pál Dénes videóban fogalmazzák meg az eseményt támogató üzeneteiket.

Tovább olvasom »
kampány, klímaváltozás, küzdelem, összefogás

Backstreet Boys koncert az éghajlatváltozás ellen

PP-Eletforma

A Backstreet Boys lesz a sztárvendég az Európai Bizottság „Play to Stop: Europe for Climate” kampányának harmadik és egyben utolsó koncertjén. A Grammy-díjra jelölt popcsapat december 7-én, Koppenhágában lép fel. Az MTV nemzetközi zenecsatorna által támogatott „Play to Stop: Europe for Climate” kampány célja elsősorban az, hogy – a koncert napján kezdődő ENSZ Éghajlatváltozási Konferencia előtt – felhívja a fiatalok figyelmét az Európai Unió éghajlatváltozás elleni küzdelemben vállalt elkötelezettségére és vezető szerepére.

Tovább olvasom »